آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد
سرخط خبرها

رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی: شورای ششم مشهد بالاترین تراز را در بین شوراها دارد 

  • کد خبر: ۱۷۹۹۲۶
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی: شورای ششم مشهد بالاترین تراز را در بین شوراها دارد 
رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شوراهای موفق شهر مشهد که از لحاظ تخصص، دانش فنی و مرتبط بودن تحصیلات در بالاترین تراز در بین این شش شورا قرار دارد شورای ششم است که قابل تقدیر و تشویق هستند. 

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر در مراسم احداث مسیر دسترسی بلوار طرحچی به خیام٧٢، اظهار کرد: شاید این پروژه از لحاظ عدد و رقم قابل قیاس با پروژه‌های بزرگ در مشهد نیست اما اگر کسی وضعیت این منطقه را می‌دید که چطور ماشین‌ها در مسیرخاکی رفت‌وآمد می‌‌کردند و فضای بن‌بستی در خیابان اسماعیل‌آباد ‌ایجاد شده بود، بازگشایی این مسیر را نقطه مثبت و مهم در این منطقه می‌دیدند.

وی با اشاره به اینکه که اعضای شورا بدون حاشیه مشغول کار هستند و تنها نقطه ضعف در  اطلاع‌رسانی و گفتن مسائل است، افزود:  خواهشمندم چاره‌ای بیندیشید تا این خدمات به مردم اطلاع‌رسانی شود. 

امروز تمام توان دشمنان این است که مردم را ناامید کنند و بگویند در جمهوری اسلامی اقدامی صورت نمی‌گیرد. ما وظیفه داریم مردم را از نظام و خدماتی که در کشور ارائه می‌شود، آگاه کنیم. تمام همت مشهد به این است که متولیان این شهر در حوزه شهرداری مشکلات مردم را ببینند و آن‌ها را حل کنند.

وی ادامه داد: ما حدود ٧٠٠تا٨٠٠مصوبه در همین مساجد تصویب کردیم که حدود ٧٠٠مصوبه عملیاتی شده است. کارهای بزرگی انجام شده که مردم از آن‌ها بی‌اطلاع هستند. 

 رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شوراهای موفق شهرمشهد که از لحاظ تخصص، دانش فنی و مرتبط بودن تحصیلات در بالاترین تراز در بین این شش شورا قرار دارد شورای ششم است که قابل تقدیر و تشویق هستند. 

پژمان‌فر ادامه داد: مشارکت مردم در حل مسائل، تصمیم‌گیری و نظارت بر کارها، تصمیم درستی بوده است، زیرا مردم نسبت به محله و منطقه خود احساس مسئولیت می‌کنند و کارها بهتر و با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->